izo | typ | název | obec | adresa | kapacita |
---|---|---|---|---|---|
110007841 | G21 | Školní družina | Lovosice | Mírová 225 | 28 |
rok | celkem | děvčat | svp | svp děvčata | pov t. pob. | azyl |
---|---|---|---|---|---|---|
15 | 71 | 33 | 69 | 33 | 0 | 0 |
14 | 73 | 33 | 69 | 33 | 0 | 0 |
13 | 71 | 31 | 68 | 31 | 0 | 0 |
12 | 81 | 34 | 78 | 34 | 0 | 0 |
11 | 82 | 35 | 79 | 35 | 0 | 0 |
10 | 90 | 36 | 90 | 36 | 0 | 0 |
Detail dle st. občanství
rok | izo | izonew | st. občanství | celkem | děvčat | pov t. pob. | azyl |
---|---|---|---|---|---|---|---|
15 | 102317518 | 102317518 | Česko (SVP) | 69 | 33 | 0 | 0 |
15 | 102317518 | 102317518 | Česko | 2 | 0 | 0 | 0 |
14 | 102317518 | 102317518 | Česko | 4 | 0 | 0 | 0 |
14 | 102317518 | 102317518 | Česko (SVP) | 69 | 33 | 0 | 0 |
13 | 102317518 | 102317518 | Česko (SVP) | 68 | 31 | 0 | 0 |
13 | 102317518 | 102317518 | Česko | 3 | 0 | 0 | 0 |
12 | 102317518 | 102317518 | Česko | 3 | 0 | 0 | 0 |
12 | 102317518 | 102317518 | Česko (SVP) | 78 | 34 | 0 | 0 |
11 | 102317518 | 102317518 | Česko | 3 | 0 | 0 | 0 |
11 | 102317518 | 102317518 | Česko (SVP) | 79 | 35 | 0 | 0 |
10 | 102317518 | 102317518 | Česko (SVP) | 90 | 36 | 0 | 0 |
rok | druh | Zaměstnanci - průměrný přepočtený počet | Zaměstnanci - fyzické osoby - průměrný stav | Pedagogičtí pracovníci - průměrný přepočtený počet | Učitelé - průměrný přepočtený počet | Vychovatelé - průměrný přepočtený počet | Ostatní pedagogové - průměrný přepočtený počet | Napedagogičtí pracovníci - průměrný přepočtený počet |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
15 | ZŠ | 14.975 | 15.75 | 11.975 | 10.35 | 0 | 1.625 | 3 |
14 | ZŠ | 14.735 | 15.083 | 11.735 | 10.155 | 0 | 1.58 | 3 |
13 | ZŠ | 16.484 | 17.417 | 13.405 | 12.823 | 0.582 | 3.079 | |
12 | ZŠ | 17.432 | 18.167 | 14.682 | 14.185 | 0 | 0.497 | 2.75 |
11 | ZŠ | 17.872 | 18.083 | 14.872 | 14.622 | 0 | 0.25 | 3 |
10 | ZŠ | 18.054 | 16.274 | 15.041 | 14.874 | 0 | 0.167 | 3.013 |
CZ.1.07/1.4.00/21.1881 | Učíme se rychle a zábavně |
CZ.1.07/1.5.00/34.0471 | Učíme se rychle a zábavně 2 |