izo | typ | název | obec | adresa | kapacita |
---|---|---|---|---|---|
181023733 | G40 | Zařízení pro další vzdělávání ped. prac. | Praha | Novoborská 372 | 0 |
181023741 | K10 | Pedagogicko-psychologická poradna | Praha | Novoborská 372 | 0 |
CZ.1.07/1.2.00/14.0122 | Diagnostika dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
CZ.1.07/1.1.00/08.0014 | Evropské jazykové portfolio v praxi |
CZ.1.07/4.3.00/06.0019 | Koncepce dalšího vzdělávání_ |
CZ.1.07/4.1.00/06.0014 | AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě |
CZ.1.07/4.1.00/33.0001 | Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb - VIP III |
CZ.1.07/1.1.00/08.0014 | Evropské jazykové portfolio v praxi |
CZ.1.07/1.1.00/08.0014 | Evropské jazykové portfolio v praxi |
CZ.1.07/1.1.00/08.0014 | Evropské jazykové portfolio v praxi |
CZ.1.07/1.1.00/08.0014 | Evropské jazykové portfolio v praxi |
CZ.1.07/1.1.00/26.0047 | Matematika pro všechny |
CZ.1.07/4.1.00/06.0020 | Centra podpory inkluzivního vzdělávání |
CZ.1.07/4.1.00/06.0010 | Podpora činnosti základního uměleckého školství při zavádění nového kurikula praxe |
CZ.1.07/4.1.00/06.0009 | Rozvoj školních poradenských pracovišť - Vzdělávání - Informace - Poradenství II |
CZ.1.07/4.1.00/06.0013 | Nová závěrečná zkouška |
CZ.1.07/4.1.00/06.0012 | Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání |
CZ.1.07/4.1.00/06.0001 | Podpora učitelů gymnázií jako pilířů kvality gymnaziálního vzdělávání |
CZ.1.07/4.1.00/06.0002 | Metodická podpora růstu kvality učitelské profese |
CZ.1.07/4.1.00/06.0004 | Koordinátor S 1 - Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP |
CZ.1.07/4.1.00/06.0028 | Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy |
CZ.1.07/3.2.00/36.0001 | Podpora procesů uznávání |
CZ.1.07/4.1.00/33.0004 | Nová závěrečná zkouška 2 |
CZ.1.07/4.1.00/33.0015 | Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi |
CZ.1.07/1.1.00/08.0014 | Evropské jazykové portfolio v praxi |