izo | typ | název | obec | adresa | kapacita |
---|---|---|---|---|---|
107568501 | A00 | Mateřská škola | Žalany | Rtýňská 156 156 | 24 |
102465771 | B00 | Základní škola | Žalany | Rtýňská 156 156 | 300 |
116800411 | G21 | Školní družina | Žalany | Rtýňská 156 156 | 75 |
102705267 | L11 | Školní jídelna | Žalany | Rtýňská 156 156 | 300 |
rok | celkem | děvčat | svp | svp děvčata | pov t. pob. | azyl |
---|---|---|---|---|---|---|
15 | 199 | 106 | 18 | 6 | 2 | 0 |
14 | 193 | 103 | 13 | 3 | 4 | 0 |
13 | 171 | 91 | 14 | 4 | 3 | 0 |
12 | 175 | 88 | 20 | 5 | 2 | 0 |
11 | 172 | 88 | 17 | 3 | 1 | 0 |
10 | 184 | 88 | 19 | 3 | 1 | 0 |
Detail dle st. občanství
rok | izo | izonew | st. občanství | celkem | děvčat | pov t. pob. | azyl |
---|---|---|---|---|---|---|---|
15 | 102465771 | 102465771 | Česko | 179 | 99 | 0 | 0 |
15 | 102465771 | 102465771 | Česko (SVP) | 18 | 6 | 0 | 0 |
15 | 102465771 | 102465771 | Slovensko | 1 | 0 | 1 | 0 |
15 | 102465771 | 102465771 | Ukrajina | 1 | 1 | 1 | 0 |
14 | 102465771 | 102465771 | Česko | 176 | 98 | 0 | 0 |
14 | 102465771 | 102465771 | Česko (SVP) | 13 | 3 | 0 | 0 |
14 | 102465771 | 102465771 | Slovensko | 2 | 1 | 2 | 0 |
14 | 102465771 | 102465771 | Ukrajina | 2 | 1 | 2 | 0 |
13 | 102465771 | 102465771 | Česko | 154 | 85 | 0 | 0 |
13 | 102465771 | 102465771 | Česko (SVP) | 14 | 4 | 0 | 0 |
13 | 102465771 | 102465771 | Slovensko | 1 | 1 | 1 | 0 |
13 | 102465771 | 102465771 | Ukrajina | 2 | 1 | 2 | 0 |
12 | 102465771 | 102465771 | Česko | 153 | 82 | 0 | 0 |
12 | 102465771 | 102465771 | Česko (SVP) | 20 | 5 | 0 | 0 |
12 | 102465771 | 102465771 | Ukrajina | 2 | 1 | 2 | 0 |
11 | 102465771 | 102465771 | Česko | 154 | 85 | 0 | 0 |
11 | 102465771 | 102465771 | Česko (SVP) | 17 | 3 | 0 | 0 |
11 | 102465771 | 102465771 | Ukrajina | 1 | 0 | 1 | 0 |
10 | 102465771 | 102465771 | Česko | 164 | 85 | 0 | 0 |
10 | 102465771 | 102465771 | Česko (SVP) | 19 | 3 | 0 | 0 |
10 | 102465771 | 102465771 | Ukrajina | 1 | 0 | 1 | 0 |
rok | celkem | děvčat | svp | svp děvčata | pov t. pob. | azyl |
---|---|---|---|---|---|---|
15 | 24 | 8 | 0 | 0 | 1 | 0 |
14 | 24 | 9 | 0 | 0 | 1 | 0 |
13 | 24 | 13 | 0 | 0 | 1 | 0 |
12 | 24 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | 24 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | 20 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Detail dle st. občanství
rok | izo | izonew | st. občanství | celkem | děvčat | pov t. pob. | azyl |
---|---|---|---|---|---|---|---|
15 | 107568501 | 107568501 | Česká republika (203) | 23 | 8 | 0 | 0 |
15 | 107568501 | 107568501 | Slovensko (703) | 1 | 0 | 1 | 0 |
14 | 107568501 | 107568501 | Česká republika (203) | 23 | 9 | 0 | 0 |
14 | 107568501 | 107568501 | Slovensko (703) | 1 | 0 | 1 | 0 |
13 | 107568501 | 107568501 | Česká republika (203) | 23 | 13 | 0 | 0 |
13 | 107568501 | 107568501 | Slovensko (703) | 1 | 0 | 1 | 0 |
12 | 107568501 | 107568501 | Česká republika (203) | 24 | 14 | 0 | 0 |
11 | 107568501 | 107568501 | Česká republika (203) | 24 | 12 | 0 | 0 |
10 | 107568501 | 107568501 | Česko | 20 | 8 | 0 | 0 |
rok | druh | Zaměstnanci - průměrný přepočtený počet | Zaměstnanci - fyzické osoby - průměrný stav | Pedagogičtí pracovníci - průměrný přepočtený počet | Učitelé - průměrný přepočtený počet | Vychovatelé - průměrný přepočtený počet | Ostatní pedagogové - průměrný přepočtený počet | Napedagogičtí pracovníci - průměrný přepočtený počet |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
15 | MŠ | 2.219 | 2.219 | 2.219 | 2.219 | 0 | 0 | 0 |
14 | MŠ | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
13 | MŠ | 2.068 | 2 | 2.068 | 2.068 | 0 | 0 | |
12 | MŠ | 2.044 | 2.082 | 2.044 | 2.044 | 0 | 0 | 0 |
11 | MŠ | 2.026 | 2 | 2.026 | 2.026 | 0 | 0 | 0 |
10 | MŠ | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
15 | ZŠ | 19.671 | 19.405 | 14.753 | 14.753 | 0 | 0 | 4.918 |
14 | ZŠ | 18.913 | 19.367 | 14.051 | 14.051 | 0 | 0 | 4.862 |
13 | ZŠ | 19.725 | 22 | 14.875 | 14.875 | 0 | 4.85 | |
12 | ZŠ | 18.365 | 18.896 | 13.605 | 13.605 | 0 | 0 | 4.76 |
11 | ZŠ | 18.777 | 18.97 | 13.791 | 13.791 | 0 | 0 | 4.986 |
10 | ZŠ | 18.223 | 18.047 | 13.223 | 13.223 | 0 | 0 | 5 |
CZ.1.07/1.1.00/56.0687 | Rozvoj čtenářství, cizích jazyků ZŠ a MŠ Žalany |
CZ.1.07/1.4.00/21.3210 | Cesta k efektivnímu učení |